Dostawa i płatności
WARUNKI DOSTAWY
1. Zakupione produkty wysyłamy firmami kurierskimi Fedex, DHL, spedycja PEKAES i inne lub transportem własnym.
2. Część oferowanych towarów można odebrać z naszego magazynu pod Wrocławiem (Skarszyn 18 lok. A, 55-100 Trzebnica), o ile jest taka możliwość dla danego produktu, w szczególności elektronikę sterującą. Klapy dymowe zawsze wysyłane są firmą kurierską lub spedycyjną.
3. Koszty wysyłki (dostawy) ponosi Zamawiający, chyba że opis oferty produktu stanowi inaczej.
4. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej formy płatności.
5. Zamawiający w trakcie składania zamówienia dokonuje wyboru sposobu dostawy, jest wtedy informowany o kosztach dostawy i składając zamówienie potwierdza ich akceptację.
6. Towary w sklepie internetowym są starannie zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie wysyłki.
7. Wszystkie zamówienia w sklepie internetowym realizowane są wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Dostawa do innych krajów UE poza RP może być ustalona indywidualnie i realizowana jest poza sklepem internetowym, w szczególności ze względu na indywidualną wycenę transportu.
8. Przesyłki standardowe, których waga nie przekracza 31,5 kg lub każdy z jej wymiarów (długość/szerokość/wysokość) jest mniejszy niż 200 cm (przesyłki te nie są pakowane na paletach) dostarczane są do lokalu zgodnie z adresem dostawy. Pozostałe przesyłki, które nie spełniają wyżej wymienionych warunków, zwane są przesyłkami gabarytowymi i dostarczane są pod budynek wskazany w adresie dostawy - kurier jest zobowiązany wyładować przesyłkę z samochodu, nie ma jednak obowiązku dostarczyć jej do wskazanego w adresie lokalu.
9. Czas realizacji zamówienia zależy od typu zamówionego produktu (standardowy, na zamówienie). Typ produktu i czas realizacji widoczny jest podczas składania zamówienia. Klient po złożeniu zamówienia powiadamiany jest o terminach dostawy oraz każdorazowo o ewentualnych opóźnieniach w dostawie.
PŁATNOŚCI
1. Możliwe są następujące sposoby płatności za zakupiony towar:
I) przedpłata - przelewem na konto bankowe podane w danych Sprzedawcy;
II) za pobraniem - przy odbiorze wysłanych produktów (dotyczy tylko zamówień na produkty standardowe),
III) płatność gotówką przy odbiorze osobistym - zamówione produkty należy odebrać w terminie 10 dni od złożenia zamówienia w magazynie Sprzedawcy pod Wrocławiem (Skarszyn 18 lok. A, 55-100 Trzebnica), o ile jest taka możliwość dla danego produktu,
2. W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty przelewem (I):
a) Zamawiający zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, w przeciwnym przypadku zamówienie zostanie anulowane, a umowa ulega rozwiązaniu;
b) w tytule przelewu wymagane jest wtedy podanie numeru faktury proforma/numeru zamówienia, w przeciwnym przypadku czas oczekiwania na zamówiony towar może ulec przedłużeniu;
c) termin realizacji zamówienia liczony jest wtedy od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku Sprzedającego.
3. W przypadku wysyłki produktów za granicę do krajów UE przedpłata może być dokonana - przelewem na konto bankowe podane w danych Sprzedawcy;
4. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.