Obsługa klienta
660 890 810

Reklamacje i zwroty

WARUNKI ZWROTU

  1. Konsument może dokonać zwrotu produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym.
  2. Konsumentem może być tylko osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej bezpośrednio nie związanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Tym samym nie są konsumentem podmioty takie jak m.in. spółka akcyjna, spółka jawna, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, stowarzyszenie, fundacja, wspólnota mieszkaniowa oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
  3. Prawo odstąpienia od zakupu bez podania jakiejkolwiek przyczyny przysługuje Konsumentowi w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Konsument ponosi jedynie koszt odesłania zwrotu. Zwracany produkt nie może być używany, w szczególności montowany.
  4. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy i otrzymania zwracanego produktu, zwróci Konsumentowi płatności za zwracany towar.
  5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.
  6. Konsument obowiązany jest zwrócić  Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt niestandardowy, zamawiany i/lub produkowany tylko na zamówienie Konsumenta, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (w szczególności klapy dymowe i okna oddymiające);
  • w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami (np. elementy klap i okin, elementy składowe zestawu),
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  1. Sprzedawca zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy
  • drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@oddymianie-sklep.pl przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy
  • dołączając wypełniony formularz zwrotu do paczki ze zwracanym towarem.

10. Zwracane produkty należy wysłać na adres:

DENEB SYSTEM

Skarszyn 18 lok. A, 55-100 Trzebnica 

tel. 797 77 50 22

11. Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

pobierz oddymianie-sklep.pl-FORMULARZ-ZWROTU.pdf oddymianie-sklep.pl-FORMULARZ-ZWROTU.pdf

Używamy plików cookie w celu poprawy jakości korzystania ze strony internetowej. Kontynuując przeglądanie tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Więcej w Polityce Prywatności.